marți, 25 noiembrie 2014

Metode eficiente pentru a prinde soareci

Stau la sat asa ca e e inevitabil sa ma confrunt cu problema soriceilor sau a sobolanilor. Am incercat cateva metode pentru a reduce numarul soarecilor .

Imi amintesc ca in cateva seri se soriceii se auzeau in peretele de rigips atat de tare incat aveam impresia ca acum , acum au sa iasa prin perete. O adevarata nebunie dupa apusul soarelui. In plus exclamatii de genul :"Uite un soricel!" erau la ordinea zilei.


Am un caine soricar , dar e atat de hranit incat daca prinde cativa soricei pe luna o face doar de distractie.

ceea mai buna metoda (probabil si ceea mai naturala ) sunt pisicile . Daca ai pisici ucigase te vor deranja doar trofeele pe care ti le vor lasa pe veranda


lipiciul pentru soareci (metoda aceasta o aplic cu succes) e foarte bun. Lipiciul nu este toxic , se aplica foarte usor. Recomand sa se aplice pe o bucata de carton sau pe o bucata de gresie , in centru se aseaza momeala (salam, nuci, alune , branza) , lipiciul se aplica in jurul momelii in cercuri concentrice. A nu se face risipa pentru ca (am patit) lipiciul in timp se intinde. Daca se intampla ca lipiciul sa se scurga pe parchet trebuie folosita putina benzina ca altfel ... :)

Otrava de soareci sub forma de grau tratat e foarte eficenta DAR nu o recomand deoarece , soricelul moare te miri pe unde si risti sa nu mai scapi de mirosul neplacut. Alegerea o faci singur.

Aparatele cu ultrasunete pentru rozatoare mi se pareau magnifice ca utilitate si fiabilitate. Am cercetat problema pe internet , dar parerile erau impartite. Am vorbit cu un prieten veterinar care mi-a spus : "Daca ai bani de aruncat , poti incerca , dar efectul e zero, iti recomand pisica , otrava sau lipiciul"

Si cand te gandesti ca imi place Tom si Jerry.