duminică, 16 iunie 2013

Bloguri de citit - zoso.ro

Blog recomandat de lup


Cine nu a auzit de Zoso ? De peste 8 ani , Vali Petcu scrie pe blogul personal , zoso.ro, devenind cel mai popular bogger din Romania. Subiectele abordate sunt diverse, de la manechine frumoase la cele mai ample dezbateri politice, mondene si financiare. Pe zoso.ro gasesti sfaturi despre cum sa faci un blog sa mearga, greselilie pe care trebuie sa le eviti, etc.



Imi place sarcasmul cu care Vali Petcu trateaza situatii, persoane, companii. Urmaresc zoso.ro zinic si apreciez faptul ca postarile sunt scurte dar concise, gasesti informatie utila in cuvinte putine.

Am observat ca zoso.ro a strans o comunitate frumoasa in jurul blogului, multitudinea de subiecte fiind un liant pentru diverse tipuri de personalitati. Si are si dusmani, multi il pizmuiesc , dar nu inteleg ca secretul reusitei este scrisul zilnic, studiul situatilor, implicarea totala in blog.

Vali Petcu are tot respectul pentru realizarea proiectului zoso.ro, recomand pentru cei care doresc sa devina blogeri de drum lung sa citeasca postarile zilnice ale blogului.

Tu ce bloguri citesti ?

3 comentarii:

  1. Sunt multe bloguri care merita urmarite, de ex. cel al lui M. Badea...etc.

    RăspundețiȘtergere
  2. am in plan sa le prezint pe cele mai prolifice

    RăspundețiȘtergere
  3. Da, era simpatic Zoso, până a ieșit prostul din el și a zis că ar face un genocid cu toți țăranii din România.
    De-atunci nu-mi mai place, că nu mă potrivesc cu gusturile staliniste.

    RăspundețiȘtergere

parerea ta ...