vineri, 6 martie 2015

Ce am invatat despre conversii

Sunt interesat, pe langa faptul de a-mi expune gandurile pe acest blog , sa fac si ceva bani. Recunosc ca n acest moment sunt cam "varza" la acest capitol , tocmai de aceea studiez ce spun altii mai rasariti despre cum sa faci profit din blogul de nisa sau personal.

Sincer, nu am cumparat si nici nu imi amintesc sa fiu influentat de ceea ce a scris un bloger pentru a-mi achizitiona un produs. Asa ca , de ce sa cred ca va fi cineva interesat sa cumpere prin intermediul blogului meu?
Probabil cu un blog de nisa , ar fi sanse de sa atrag un public interesat de un subiect care sa aduca si ceva vanzari . Acest lucru imi va limita publicul.


Am ales calea mai grea: un blog de interes general. Am invatat pe propria piele ca daca nu scrii articole de calitate , cititorul intra si iasa in secunda urmatoare.

din cercetarile mele am retinut cateva sfaturi utile cu privire la vanzare , implicit legate de conversii :
  • pot sa incerc pana ma plictisesc sa vand unui potential client varza daca el vrea cartofi. Daca omul vrea varza atunci ii voi vinde varza sau voi incerca sa il fac sa isi doreasca si cartofi
  • nu e rusine sa furi meseria. Poti sa furi o ideea si sa creezi pe marginea ei. Daca la tine in zona se construieste un mall, afla ce reprezentante vor inchiria spatiul acolo.
  • gaseste care e ceea mai buna metoda pentru tine de a face conversii. In perioada in care se putea acest lucru , faceam spam organizat pe Facebook pentru a obtine mai multe conversii. Cand s-a inchis aceasta fereastra am cautat alte metode.
  • cheia succesului nu e intamplarea. Munca asidua , cercetarea vor da roade intr-un final.
  • daca nu faci un plan pe termen lung , intr-un final vei pierde.
  • invata din greseli , (ale tale , dar si ale altora)

Un comentariu:

parerea ta ...