vineri, 5 iulie 2013

Bloguri de citit - arhiblog.ro


Cand m-am hotarat sa ma apuc de scris pe blog am incercat sa invat de la cei mai buni. Dupa ce am dat de arhiblog.ro scris in general de domnul Cetin Ametcea am inteles ca mai e cale lunga pana voi deveni un bloger. 

Pe arhiblog.ro gasesti subiecte interesante: cum sa eviti creditele cu dobanzi mari, ce drepturi ai in cazul in care esti hartuit de banci,politica,povesti ale unor oameni cu diverse probleme, lucruri funny , toate scrise intr-un stil antrenant.


Blogul inceput acum 6 ani se bucura de o comunitate solida , postarile pe arhiblog fiind pline de comentarii. Astfel pe langa postarea in sine este fain de urmarit ce discuta cititorii.

Interesant si in premiera mi se pare sistemul de Comentator premium. Astfel ca pentru o suma modica , poti posta un comentariu in care sa fie inclus link-ul pagini sau link-ul unei reclame. Consider ca datorita traficului bun acest sistem este rentabil si pentru arhiblog.ro cat si pentru client.



2 comentarii:

parerea ta ...