marți, 16 iulie 2013

Poli Timisoara - FC Dinamo Bucuresti - reinvie duelul in Banat


sursa foto - www.acspoli.ro

Poli Timisoara a invins pe Dinamo cu 2 - 0 . Forza Poli !
Primarul Timisoarei, Domnul Robu a promis ca va readuce fotbalul din Liga I pe Dan Paltinisanu, iar pe 19 iulie 2013 cei de la (ACS) Poli Timisoara vor intalni pe vechii rivali catelusii de la Dinamo. Nici Poli Timisoara si nici Dinamo Bucuresti nu mai sunt ceea ce erau. Dar sper la un stadion populat si la o partida de fotbal frumoasa.
Sunt convinsi ca noua echipa a Timisoarei va prinde la public pentru ca e foame mare de fotbal in Banat.


"ACS Recas - NU e POLI" e lozinca auzita cel mai des auzita prin Timisoara, dar cei care o promoveaza uita ca vechea Poli Timisoara a domnului Iancu era o echipa importata din sudul tarii.
Si cate bucurii am avut cu ea... Poli Timisoara a jucat in cupele europene cu echipe renumite, am plans de bucurie pentru calificari sau ne-am muscat degetele la golurile primite... am fost alaturi trup si suflet de jucatorii si antrenorii adusi de domnul Iancu.

De ce sa nu dam o sansa celor de la ACS Poli Timisoara, o echipa sustinuta financiar de Timisoara  ? Palmaresul si culorile i-au fost promise de fostul patron al Politehnicii Timisoara...

Drumul e lung pana la performantele anterioare, personal nu cred ca se poate ajunge departe fara investiti puternice sau cu o strategie gen Unirea Urziceni ( am avea si publicul ca si atu). Dar e un nou inceput in fotbalul timisorean care se vede in lume.

In locul suporterilor Politehnicii Timisoara , as renunta la suparare, si as venii sa sustin noua stea alb-violeta care se profileaza pe cerul fotbalistic banatean. Sper sa ii batem pe Dinamo , sper sa ne fie oferit un spectacol de neuitat din partea lui Velcea si Compania.

Eu sustin Poli Timisoara!