sâmbătă, 11 mai 2013

Mandru ca sunt roman 1



Tot timpul m-am gandit cat de norocos sunt ca m-am nascut pe acest paman in Romania, tara care are de toate.

Romanii cei care singuri au rezistat in fata cotropitorilor lui Atila, au luptat si iau batut pe turci cand altii din Europa faceau pe ei de frica otomanilor.

Si ce daca in marea parte a istoriei au platit tribut la Istanbul, si ce daca ungurii au facut sute de ani ce au vrut muschii lor in Transilvania ...Imi dau lacrimile la gandul faptelor de vitejie a eroilor nostri.


Stefan cel Mare, Vlad Tepes, Mihai Viteazul, domniitorii care au vrut multe pentru neamul romanesc, dar pe care boierii milionari de pe vremea aceea i-a sapat si tradat pana la capat.

Si ce daca nimeni din Uniunea Europeana nu ne suporta , dupa ce ne-am tradat aliatii de atatea ori si ne-am dat cu cei care erau mai tari. Am fost ca un zid in fata navalirii cotropitorilor (care au facut ce au vrut cu noi ) pentru a apara sarmana Europa.

Am tradat , am furat , am mintit, am furat-o de la altii , si nu am facut nimic, ca "ce sa-i faci? suntem o tara si asa mica". Am rezistat cu stoicism toate dictaturile si dictatele, inecandu-i in morcila nepasarii pe acei dintre noi care incercau sa faca ceva.

Si cum istoria se repeta acum suntem sclavii coorporatilor multinationale, nu avem nici o initiativa pe plan national, doar de a fura sau a sta cu mana intinsa.Respect pentru romanii care fac ceva pentru ei sau pentru tara, imi e greata de cei care protesteaza prin dansul pinguinului.

Visez la Romania cea strabatuta de autostrazi , fara de gropi in trotuare, fara de biocratie excesiva, fara  coruptie, fara  nesimtire, fara mizerii aruncate prin parcuri si paduri.

O Romanie la care sa se intoarca milioanele care sterg la cur batranii Europei pentru un salar mai bun.

Schimbarea vine de la noi , dar slabe sanse.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

parerea ta ...