marți, 27 ianuarie 2015

SEO si continutul original

sursa photo:http://funny-pictures.picphotos.net/
Dupa ce in 2013 , Google si-au schimbat algoritmul de cautare pentru motorul de cautare cel mai folosit la ora actuala in lume , aparitia Pasari Colibri ( hummingbird) , a dat peste cap intreaga "politica" SEO. Multe site-uri care foloseau cuvinte cheie , linkuri , sau alte trucuri acceptate de versiunile anterioare ale algoritumului Google , au "cazut" efectiv in cap. Adio trafic umflat, adio clienti luati cu japca.


Astfel, Google anunta cu surle si trambite ca esti promovat decent in motorul de cautare daca ai un continut cat mai original al site-ului. Nu sunt incurajate folosirea cuvintelor repetitive (pentru a spama) , link-uri cu nemiluita, e suficent sa scrii , cat mai des si cat mai cu "cuvintele tale". Conceptul de Copy/Paste va fi acceptat doar la referatele prezentate profesorilor.

Pentru o promovare cat mai optima pe motorul de cautare, este recomandat de la sursa sa nu folosim Guest Posts de 2 lei , cu atat mai putin articole foarte stufoase dar care sa nu spuna mare lucru despre subiectul abordad

E important sa adaptezi stilul personal de creati la cerinta pblicului , astfel Google va considera continutul original dar si util in cautari.

Nu am inteles cum trateaza Google , traducerea efectiva a unui articol si postarea pe site/blog in limba romana. Poate ma luminati voi.

Un al secret pentru un SEO de calitate este cercetarea continua pentru a gasi ultimele tendinte dar si idei noi pentru producerea de material original.

Scrie cat mai des si original . Google,stie de ce !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

parerea ta ...