miercuri, 14 mai 2014

De ce stau cititorii asa putin pe blogul meu ?

sursa imagine: google


Intrebarea mea ii framanta pe multi "bloggeri de duminica" . Stau si ma uit prin Google Analytics si vad cu parere de rau ca imi intra vizitatori pe anumite postari , dar parasesc  "glont" blogul si nici nu se mai intorc. Intradevar nu reusesc sa scriu cum imi doresc , nu am un continut care sa se ridice calitatea pe care o astept de pe bloguri in general (vezi zoso.ro).
Dar scriu, testez traficul cu postari populare (de moment), inca nu am prea multe conversii pe profitshare, dar merge de o bere.

Dar totusi de ce stau cititorii asa putin pe blogul meu ? 


Am auzit de multi blogger care scriu de placere , dar multi isi doresc sa castige ceva bani sau produse in urma ideilor asternute pe blog, dar le cam bate vantul prin buzunare.

Nu am trafic , nu am bani ! Adica daca as fi citit in timp as vinde ceva ,iar daca nu vand nimic inseamna ca sunt ca sunt citit doar de prieteni si asta din "mila".

viteza , culoarea si dimensiunile


Deoarece suntem bombardati cu informatii si timpul e ceea mai valoroasa reursa, daca blogul sau site-ul se incarca cu viteza melcului , vizitatorul a si uitat de adresa ta .

Este important sa subliniez ideile importante ,prin sublinierea sau ingosarea literelor, prin marirea lor sau prin schimbarea de culoare



Apropo de culori ! Se pare ca exista o stransa legatura intre culori si emotiile umane. Marile brand-uri stiu ele ce stiu !


sursa foto : http://www.adpushup.com/


si DA , am o gramada de reclame puse aiurea , iar dupa postare , am sa redecorez.



am decis sa fac mici schimbari pentru a testa efectul celor enumerate mai sus .
Multa bafta la toti!