miercuri, 26 iunie 2013

Cum alegi o chiuveta pentru bucatarie

Cum alegi o chiuveta pentru bucutarie
A venit momentul pentru o chiuveta la bucatarie. Ce mare lucru? E mare lucru . Deschid oferta de chiuvete si ma uit . Imi doream sa aleg pe ceea mai ieftina , dar spune-i asta sotiei :) Trebuie o chiuveta mare , cu doua cuve!!!


"Doua cuve?" intreb eu , la ce..."Lasa ca nu sti tu , doua cuve , una pentru spalat si una pentru fructe, tacamuri  . Si nu chiuveta de inox... nu ! O chiuveta de material compozit e mai buna , nu raman urme si e mai scumpa ( argumentez eu)".

Am masurat , dar o chiuveta dubla pe colt nu nu se potrivea sub nici o forma. Asa ca am avut norocul cu o promotie si am avut inclusa si o baterie , totul la un pret bun.

Deci cum alegi o chiuveta pentu bucatarie? Masori mai intai spatiul unde vrei sa-ti amplasezi chiuveta, verifici daca ai acces la scurgere si la tevile de apa calda si rece, apoi comanzi chiuveta.

Articole asemanatoare:








Un comentariu:

parerea ta ...