joi, 30 mai 2013

Cum faci un milkshake delicios

milkshake de casa
un milkshake delicios


Daca simti nevoia de ceva racoritor si delicios iti recomand sa-ti prepari un milkshake. E foarte simplu.
Cum am facut eu? Am luat din figider sticla de lapte , blender-ul de pe dulap ( daca te intereseaza oferte buna aici gasesti cele mai faine blendere si ieftine) si mi-am amintit de capsunile pe care le aveam in frigider.

Pentru a face 2 pahare delicioase de milkshake, am turnat in blender aproape 2 pahare de lapte , dupa ce am spalat capsunile am pus cam un pumn de fructe in blender si am adaugat lapte. Deoarece laptele era din frigider nu a fost nevoie sa adaug gheata. Asa ca am procesat continutul in blender si am obtinut un milkshake delicios. Asta in doar 5 minute.

Recomand pentru milkshake si combinatii cu pepene - capsuni, capsuni - cirese, portocale - banane - mure (daca ai la indemana) . Faza faina e ca pentru un milkshake delicios se pot folosi conbinatii nelimitate, se poate adauga frisca, inghetata, si totul in 5 - 10 minute.

Bautura este delicioasa!

Tu cum preferi milkshake-ul?

Am mai preparat: