vineri, 9 ianuarie 2015

Adevarul despre bubblews.com

Ca orice roman dornic sa faca ceva bani de buzunar pe langa cei castigati din greu la locul de munca sunt deschis la "oportunitati" de a face un ban cinstit.

Un coleg de munca mi-a povestit ca el scrie pe un
site (bubblews.com) articole in limba engleza de doar 400 de caractere si primeste un cent pentru fiecare like primit de la membri comunitatii, comentariu sau pentru vizualizare.Colegul facuse vreo 300 de dolari care i-au fost platiti.

M-am inscris si eu pe bubblews.com si am inceput sa scriu articole despre orice imi trecea prin cap ajutat fiind si de sotia mea. Conditia era sa scri articole originale, fara copy,paste, maxim 10 pe zi.
Nu ajungeam sa scriu 10 articole pe zi dar am reusit in prima luna sa castig 50 de dolari (suma minima de plata) . Banii mi-au fost virati in contul de Paypal dupa doua saptamani.

Fiind motivat de cei 50 de dolari primiti am inceput sa  scriu mai mult. Intre timp s-a schimbat designu-ul site-ului, iar centii au inceput sa "curga" mai greu. Regula de plata a fost stabilita o data la 30 de zile pentru minim 50 de dolari. Am reusit sa fac si sa primesc inca 50 de dolari.

Cand am ajuns la inca 50 de dolari , regula pentru plata s-a stabilit la 60 de zile , nu am disperat, impulsionat fiind de platiile anterioare am reusit sa fac inca 100 de dolari in 30 de zile.

Inttre timp colegul imi povestea de posibilitatea de a folosi programe care sa-ti genereze vizualizari false. Contul sa inregistra castiguri, dar inca nu incasase bani dupa ce incepuse sa triseze.

In mai putin de 60 de zile am primit in cont (prin decembrie 2014) inca 50 de dolari. Aveam in asteptare 100 de dolari si eram pe cale sa mai facem inca 50 de dolari.

Pe 1 ianuarie 2015 , mi-am verificat castigurile in asteptare si am observat ca cei 100 de dolari au devenit 21 de dolari.


Pe 2 ianuarie , Arvind, anunta ca din nefericire frauda din partea unor utilizatori au facut castigurile acumulate si neplatite pana la mijloc de noiembrie 2014 sa fie anulate neffind reale. Multi au pierdut sute de dolari. A cazut si regula 1 cent pentru like/coment/vizualizare.

Comunitatea s-a cam destramat, castigurile sunt dupa regula Adsense, adica daca nu ai material de calitate , poti primi 1000 de like-uri ca nu castigi mare lucru.

Se cer scuze si se promite o noua revolutie pe bubblews.com.

Pe langa banii castigati cu greu, am reusit sa mai invat putin limba engleza (desi inca folosesc la greu google translate) si mi-a venit ideea sa creez un blog in lmba engleza.

Va voi tine la curent cu evolutia bubblews.com

Am scris acest articol pentru ca sunt multi romani care au scris sau inca scriu pe aceasta platforma.