luni, 1 decembrie 2014

De ce scriu pe blog?


Imi place sa citesc foarte mult. In general citesc cam tot ce imi cade in mana, daca nu caut minute in sir o carte buna  la biblioteca de cartier unde sunt inscris din 1986. Dar imi place si sa scriu...
De ce scriu pe un blog in limba romana? Scriu pentru ca imi place dar imi cade bine cand reusesc sa mai fac un leu din reclame. Asa ca incerc sa inbin placutul cu utilul. Dupa ce am gasit "Campania cu numarul 300 " de pe http://blogalinitiative.ro/ mi s-a parut o idee foarte buna de a incerca sa-mi inbunatatesc stilul.


De azi voi incerca sa scriu despre tot ce imi trece prin suflet. De ce nu? Nu am reusit sa fac in jurul meu o comunitate sau sa ma integrez intr-o comnitate online , dar cu rabdare sunt sigur ca voi atinge si acest obiectiv.

Apreziez blogurile bune gen zoso.ro sau arhiblog.ro , dar am vazut si alte ninse bunicele atinse pe blogurile romanesti.

Imi plac filmele dar m-am gandit sa scriu despre o paleta mai larga de subiecte. Am facut , recunosc, greseala de a incerca sa fac bani rapid din blog si nu mi-a iesit nimic. Subiectele atinse au fost din topor , iar banii au fost putini.

Sper sa reusesc sa scriu doua , trei articole la doua zile si vedem ce o sa iasa.

Felicit pe toti cei care scriu online in limba romana desi e foarte atractiv si tentant sa scri in engleza.