luni, 1 decembrie 2014

Avem nevoie si de inventii

M-am nascut si am trait in Romania. Sunt mandru ca sunt roman , dar datorita situatiei economice precare si a nivelului general de educatie mediocru de multe apreciez enorm realizarile romanilor de genul lui Aurel Vlaicu sau Henri Coanda.

Astazi am aflat de cativa romani care sunt "vinovati" de cateva inventii care au fost premiate in 2014 la Saloanele Internationale de Inventica de la Bruxelles si Geneva. Spre rusinea mea si probabil si a voastra nu ati auzit despre aceste inventii romanesti.


Asa ca am sa va rog sa oferiti un vot pentru romanii meritosi la aceasta adresa:  https://www.facebook.com/premiileinovatiei.ro/app_126231547426086

Cu aceasta ocazie ve-ti vedea si cei premiati dar si inventile lor.

Personal , recunosc, ca multe din aceste inventii nu le inteleg utilitatea datorita faptului ca sunt inventii specializate, dar am fost placut impresionat de utilitatea inventiei domnului Radulescu Remi. Inventatorul roman a venit cu o instalatie pneumatica de scuturat pomii. Sunt sigur ca cei care au livezi vor aprecia aceasta inventie

Doresc sa -i felicit pe toti romanii care au fost premiati pentru ingeniozitatea lor si sper ca la anul sa revin cu un articol mai amplu si spectaculos.

Tu ce inventie apreciezi?